Det börjar gå bra nu

 

Nu ska jag bara lära mig 1on1 också :P Dessutom ser jag att man knappt kan se vad bilden föreställer. Men det är iaf jag och Tassadaren från bw/wc3 för de som kommer ihåg som placerat oss som #1 i Platinum 2v2. Dessutom Glurko så berättade han en liten rolig incident när du och jag mötte Dark Souls i gosu league för en sisådär 100 år sen. Tydligen så hade vi förlorat 2v2 och sen hade du vunnit mot Tassadaren i 1v1 och så skulle jag möta den andra killen, men han ville inte! Så Tassadaren fick spela igen. Alltså, folk fuskade mot oss i Gosu League!!!


Kommentarer
Postat av: Glurko

Jag visste att det var fusk någonstans, eftersom vi bara kom 2a! Haha :D



Och bra jobbat i 2on2! Men lär dig lägga in bilder, vippe ;)

2010-04-18 @ 22:24:44
Postat av: Lodo

Fan, läste ett lite äldre inlägg precis av dig Glurko.. Jag har fan inte tid! Men jag vill så gärna!!



2on2 med mig någon så att jag lär mig litegrand? :)

2010-05-10 @ 19:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0