Nu kan vi kriga dubbelt så bra!

Ja, vi är alltså tillbaka, det är ju jättebra! Nu tänkte jag att det var dags för mig att skriva mitt första inlägg här också, för att ge klanbloggen lite pondus. Spelet verkar faktiskt jättetufft! Jag väntar med spänning på lite mer material från Shazbot, vår man on the inside. Tills vidare så har jag tittat en hel del på videos som andra har spelat in från sina matcher. Så här går man till väga om man är intresserad:

1. Gå in på youtube.

2. Sök på "starcraft 2 beta" eller dylikt.

3. Tryck på "sökalternativ" och filtrera på uppläggningsdatum, förslagsvis "idag" eller "den här veckan".


Jag googlade också på RACKADANG, det var en nostalgitripp kan jag säga! Eller vad tycks om den här rapporten från en klanmatch mellan oss och "Black 'n White" för en miljard år sedan. Hela deras klansida är faktiskt helt lysande och bör besökas. Old school!!

/Mufflon

Kommentarer
Postat av: Shazbot

HHAA, ja, old school! :D Härligt! Ska se om jag kan lyckas spela in nån match jag med... då blire lite press på mig att spela bra med, när ni ska titta på den :) ska se om jag kan få med axelsson också :)

2010-02-22 @ 22:40:49
URL: http://shazbot.blogg.se/
Postat av: Vippe

Rolig läsning :)



Om man vill så kan man ju faktiskt ladda ner betan och kolla på replays!

2010-02-22 @ 23:50:08
Postat av: Per

RACKADANG är FÖR bra! Det är tydligt! Hoho.

2010-02-23 @ 05:45:23
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Mufflon

Ofan, kan man kolla på replays utan att ha något betakonto? Cool!



Och du behöver inte prestera bra olle, betan är ny och alla är oerfarna!

2010-02-23 @ 18:08:48
URL: http://salenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0