Good news, everyone!

You will be making a delivery... Nej förresten, inte den sortens goda nyheter. Jag tänkte säga att vi är tillbaka! Vilka vi, menar jag? Jo, inga mindre än ett av de starkaste 2on2-lagen som skådats i starcrafts historia!







Jag (Glurko) och Mufflon spelade några 2on2-matcher igårkväll. Det gick ganska bra. Vi vann 5 av våra matcher och förlorade 1. Just nu känns det som att man har ganska mycket kvar att lära, då det fortfarande är svårt att förstå om man kommer vinna eller förlora en strid, eller en match, genom att bara se på sina och motståndarens enheter. Men det kommer väl.
Ovan ser ni lite hur det såg ut förr. Så här såg det lite ut nu:




Jag köpte också headset igår, så jag kan tala med mina vänner när vi spelar. Lyckades dock aldrig få mikrofonen att fungera, trots enormt mycket krabb. Idag fick jag den att fungera på två minuter. Och detta på morgonen. Halv fem på morgonen. Jag fattar inte att jag kan lyckas med något i detta tillståndet som jag inte lyckades med när jag var fullt vaken. Jag kanske bara behövde sova på saken. 10 sycken ljudenheter att hantera för inspelning fick det att snurra i huvudet på mig, men efter en god (eller halv i alla fall) natts sömn kunde jag enkelt räkna ut hur tekniken fungerar!

Nu är det dock dags för mig att gå till jobbet. Det har blivit en konstig vana för mig att RACKADANG-blogga innan jobbet på mornarna, till morgonkaffet. Lite kort om tid kanske, för jag hade gärna velat skriva lite mer om mina spelupplevelser och hur spelberoende jag håller på att bli igen! Oj oj oj.
Nåja, ni kommer få höra mer från mig! So long, suckers!

/Glurko

Kommentarer
Postat av: Mufflon

Hurra! Bra jobbat!



Är det förresten bara jag eller blir sc2-screenshots otroligt mycket rörigare än de var i sc1? Det kan väl ha med 3d-grafiken att göra eller att de sänker bildkvaliteten så mycket för att de inte ska ta så stor plats, men jag kan knappt urskilja någonting! En enda röra av rymdmonster och rymdfarkoster bara!

2010-03-20 @ 08:40:29
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: MrTA

Hoho era gamla pajasar! Adda Gigantor.swe ingame (MrTA funka inte :S) och har invitat Eruk till SC2-betant också. Vi får ta lite 2on2-games sedan när Eruk kommit in lite i betan. Hoppas pajasen kan få upp en TKO-blogg också. TKO-sidan han lovat senaste 10-åren har ju inte kommit upp så har väl inte direkt stora förhoppningar...

2010-03-20 @ 10:12:58
URL: http://spelmannen.blogspot.com
Postat av: Mufflon

Tjenare Tobbe! Fy fasiken vad bra att hela det gamla gardet samlas igen. Nu är det på blodigt allvar!

2010-03-20 @ 12:41:55
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: MrTA

Japp Mufflon, nu blire åka av :D Jag och Eruk håller på och plöjer igenom placement games nu. Idel vinster sånär som på en match då spelet frös för alla, veti nte om det räknas som loss eller win. Oavsett lär vi hamna i platinum direkt, hoppas på att se er där :D

2010-03-20 @ 13:24:34
URL: http://spelmannen.blogspot.com
Postat av: Eruk

Alla som läser detta, adda ID Eruk.tko

2010-03-20 @ 13:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0