Gorky the wcg player!

Tydligen har jag precis mött en världsspelare! Dock var han riktigt dålig och jag rushade ut honom enkelt och han började skriva vilken jävla sopa jag var och att det var ett jävla skitspel. Så jag kände för att reta honom lite och skrev till honom i en chattruta efter matchen att det var oväntat att få möta en copper spelare när man spelade i platinum. Då blev han riktigt sur och började skriva diverse svordomar mot mig och när han tyckte att måttet var rågat fick jag minsann höra: "I am the famous sc player gorky, wcg player! You suck noob!". Tyvärr fick jag inga screenshots på chatten efter matchen men har några från matchen som visar hur det hela gick till innan han i chatten släppte loss hela svordomskavaleriet på mig!

Gud va jag har saknat trash-talking gamers :D



Kommentarer
Postat av: Glurko

Haha, nice! "Vet du inte vem jag är!? GORKY FAMOUS WCG PLAYER!" Hoho.

2010-03-24 @ 17:16:33
Postat av: Vippe

Hah, det roliga är ju att i matchen efter så mötte jag faktiskt en WCG spelare :P Smisk fick jag.. men det var jämt och jag tror jag hade vunnit om jag inte glömt uppgrader min g-spire.. sitter man med 12 helt värdelösa anti air units mot hans mängder av marines o marauders :P

2010-03-24 @ 17:35:33
Postat av: Shazbot

Såååå små screens. Ser ingenting! men kul historia! :D Gorky famous WCG player. Impressive!

2010-03-24 @ 17:48:31
URL: http://shazbot.blogg.se/
Postat av: Vippe

Inte ens om du trycker på dom? Lustigt, de blir stora för mig då :S

2010-03-24 @ 18:14:07
Postat av: Eruk

Haha, man blir alltid lika förvånad när man möter spelare som är så kassa men ändå tar spelet så seriöst, speciellt i en beta.

2010-03-25 @ 09:27:42
Postat av: Shaz

Jo, de blir liiite störra när jag klickar på dem. Men inte så stora så jag kan läsa nått :D

2010-03-25 @ 15:52:04
URL: http://shazbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0