Hell yeah!

Idag loggade jag som vanligt in på Battle.Net - något jag gjort varje dag de senaste veckorna. Till min förvåning och glädje möttes jag nu av ett fjärde lir i listan...
... nämligen StarCraft II -betan!!!
Timingen är lite sunkig då jag reser iväg på söndag och inte kommer hem förrän nästa helg. Den helgen är jag dessutom upp-bokad både lördag och söndag. Det blir med andra ord inget lirande förrän om 1½ vecka. Det känns trots detta mycket lugnande att veta att betan ligger där och väntar på mig =)
Ni får med andra ord vänta lite på en recension, men den som väntar på något gott...
Over and out!
/Harpo Mafacka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem var det mer än Olle som hade betan? Var det du Vippe?

2010-03-05 @ 19:56:41
Postat av: Shaz

Jag trodde Vippe hade betan, men han hade bara lirat hos en polare. Nu är det Shazbot, Harpo och Axelsson som har betan! värsta grejen!

2010-03-05 @ 20:11:47
URL: http://shazbot.blogg.se/
Postat av: Lorden

Loggade in nu med och där är den!!

2010-03-05 @ 23:46:17
Postat av: Lorden

Och första matchen blev en vinst!

Toss (jag) vs Zerg, expade tidigt.. Trodde det var en öbana för proben vägrade scouta.. Gick luft, blev attackerad.. Fick min första flyggrej och ägde sedan totalt!

2010-03-06 @ 01:08:32
Postat av: Harpo

Are you sure you want to create the player profile Harpo.mafacka?



Don't mind if I already did!

2010-03-06 @ 08:14:37
Postat av: Vippe

Vippe har också tillgång till betan nu. Även om det inte är på mitt konto så gästspelar jag där och det kommer jag göra ganska flitigt. (god bless school+gaming)



Har spelat 3 matcher nu och vunnit alla!

2010-03-08 @ 22:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0