Let's spread the joy!

Idag fick jag mail från Blizzard. De ville att jag ska dela ut en SC2Beta-nyckel till en av mina vänner. I was like... hell yeah! Så jag tänkte ha samlagstävling, den som ligger med mig bäst får nyckeln.
Nej, jag har faktiskt redan bestämt vem jag ska bjuda in, den enda person som alltid velat spela med mig, men inte kunnat, mannen som hållen fronten i söder, mannen som alltid fappar på din toalett, mannen som uppfann den genomskinliga pepsin, mannen som är... MUFFLON!
Jag känner nästan lite som att jag sviker min SC-Mentor Glurko, men jag hade hoppats att kanske HarpoMafacka eller Axelsson hade lust att ge sin invite till dig. Hoppas iaf att alla nycklar går till RACKADANGfolk, då är ju snart hela klanen aktiv. Wunderbar!
Muffe! Messa mig när du är hemma så kör vi! Du måste alltså fortfarande ligga med mig, fast du får nyckeln ändå.
/Shazbot

Kommentarer
Postat av: Glurko

Jaja, så var man nummer två då! Fy faaan! ;)

Nejdå, skämt åsido så ska det bli spännande att höra vad ni två kan åstadkomma ute på battle.net. För ni måste ju givetvis blogga massor om era äventyr i dataspelens värld!

2010-03-18 @ 17:12:04
Postat av: Mufflon

Fy fan vad jag ska ligga med dig!!

2010-03-18 @ 17:16:10
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: Shazbot

Jag menar det! Sätt på steam!

2010-03-18 @ 18:45:39
URL: http://shazbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0