Mufflons första beta-äventyr!

Gokväll kamrater! Som Glurko skrev så börjar det hända saker nu. Då det inte gick att spela 3on3 i betan så delade vi som sagt in oss i ett A-lag som spelade 2on2 (jag och Shazbot), och ett G-lag som spelade 1on1 (Glurko). Fyra matcher hann jag och Shazbot med, och vi vann två av dem.

Vilken underbar känsla att vara jättedålig på Starcraft! Man lattjar runt med det som finns att tillgå och ibland lyckas någonting, och ibland får man stryk. När jag väl har lärt mig spelet och vet vad som funkar mot vad så kommer jag givetvis att spela på dödligt allvar och bry mig mer om APM än att ha roligt, men än så länge känner jag mig som ett barn i en sandlåda (som får stryk av mycket mindre barn, paradoxalt nog).

Den sista matchen som jag och Shazbot spelade igår varade i en halvtimme, det var ZT vs ZT och det hela slutade med att vi mördade våra fiender med Ultralisker och Battlecruisers! How awesome is that!??



Jag hoppas på mycket krigande i helgen!

/Mufflon

Kommentarer
Postat av: Shazbot

Ahh, jag minns det som att det var igår.

2010-03-19 @ 19:07:55
URL: http://shazbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0